torsdag 16 maj 2013

Ann Ljungbergs mingel & Skor


 
Igår hade Ann Ljungberg sitt mingel på Bygdegården Anna Whitlock.
 
Jag tog t-banan hemifrån, klev av vid Rådmansgatan och var ute i god tid. Jag gick i egna tankar - tänkte på omslaget till min bok och att jag letat på nätet och i lokala skoaffärer efter ett par egna röda skor ända sedan jag fick se formgivarens omslagsförslag. Eftersom mitt schema just nu inte tillåter skojakt på stan, tänkte jag att jag får ta det längre fram. 
Det visade sig att mina tankar hade gjort så att jag kom upp på fel sida om Sveavägen, men det verkade som att det var meningen. Min allra bästa skoaffär finns ju där!
Jag kollade på klockan, rusade framåt och kom fram 18.01 - den stänger 18.00.
Jag lyckades prata mig in i butiken och där stod mina röda skor!
Det till o med står så inuti: MY SHOES
Jag önskar att du skulle kunna känna doften av skinnet i skorna.
 
Jag tog de röda på mig och strosade vidare till minglet.
 

 
Först ut var Annika Estassy Lovén/Solviken (har förstått att hon inte vill vara med på bild, därför kapade jag bilden) och Eva Rydinger/Fotografen

 
Fantastiska Ann Ljungberg

 
De största skorna här tillhör: Johan Lange. De mindre: Marie-Louise Zeisig o. EvaKarin Wallin
(vilka åhörarnas skor är vet jag inte)

 
Malin K Eriksson, Anna Gable och Petra Ariton

 
Min vän och förlagskollega Malin Roca Ahlgren

 
Malins sko

 
Min förlagskollega Marion Nyström
 
 

 
Marions sko

 
Min bloggkompis och tillika bästa författaren: Åsa Hellberg

 
Caisa Friberg
 
 

 
Annika Estassys skor ville vara med på bild (tror jag)

 
Min nya RÖDA sko
 
 
TACK ANN FÖR ATT DU ORDNAR DET SÅ FINT FÖR OSS ALLA!

5 kommentarer:

  1. Åh skor. Och dina är urläckra! Jag blev väldigt sugen på att köpa skor nu.

    SvaraRadera
  2. haha, vad kul att ha bild på allas skor! :D Du är för rolig! :) men jag saknade Åsas skor. ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag saknade också Åsas skor ... nu hade jag möjlighet ikväll att fota dem ... men så blev det tyvärr inte.

      Radera
  3. Skoj med bilder på skor :). Och det verkar ha varit en givande kväll också.

    SvaraRadera