lördag 1 juni 2013

Forts. på gårdagens tema ...

 
... om hundutställning på Mälarö BK - idag är det champagnedags och klackarna på väggarna!

 
Törnskogens King Of Hearts

 
Älsklingsplutten Qillen, 13 månader - blev BIM efter bedömningen Excellent ock kk1

 
"Men du matte - du tror väl inte att jag orkar stå så där snyggt som jag gjort heeeela dan?"

 
"Okej - här är priserna som jag vann ..."

 
"Men vet du matte, jag skiter i priserna just nu ... för jag är mer sugen på ..."

 
" ... att lägga mig därinne i min korg i sovrummet ... See You Later!"
 

 
"Nåväl min duktiga Älskling sov du - jag sätter mig och tittar på din fina kritiklapp så länge."
 
Själv är jag är inte ett dugg trött efter den här heldagen på vackra Färingsö :))

2 kommentarer:

  1. Hurra för Qillen! Det gjorde han bra! :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det gjorde han verkligen!
      Jag tyckte det var intressant med bedömningen av ögonen, att de skulle vara något ljusa.
      Qillen har mycket mörkare ögon än mitt förra korthår! Men kanske tittade domaren mest på det vänstra - det är något ljusare än det andra ... när Q var en pytting såg det ut som det ljusare ögat skulle bli helt blått och det får de ha - ett brunt o ett blått - det är ju ganska ballt men så blev det inte.

      Radera