tisdag 25 juni 2013

På rätt kurs ...

 
... även om ögonen vindar efter att jag har börjat skicka ut en del inbjudningar.
 
Det gäller att hålla styr på fingrarna eftersom jag gör det mesta på FB ... ibland har det blivit fel ... men det får gå det med.
 
En del får dock stå på vänt tills jag har fått svar från de jag hittills skickat till ... en dag kanske jag sätter in en bild på min kluddiga lista istället för en vy över Mälaren.
 
Även om jag är trött i ögonen - så vad gör det med ett sådant kärt besvär nöje!
 
Eller, va?
 
 

2 kommentarer:

  1. Ja, fb är galet lätt att skriva fel på har jag märkt. Undrar varför? Det finns inget annat ställe jag efteråt märker att jag stavat fel eller slarvskrivit ord :)

    SvaraRadera
  2. Jo - vissa kan ju tro att man är lite puckad när man inte kan backa tillbaka och justera texten ... men så är det tråkigt nog.
    Min dator är knäpp - den här kommentaren har jag skrivit fyra gånger och den bara försvann ... men NU sitter den här!

    SvaraRadera