söndag 18 augusti 2013

Att vända blad ...

 
 
... är något man måste ibland - även om det är emot ens verkliga vilja.
 
Det här huset var mitt - en gång - och jag älskade det och min trädgård.
 
Det var i trädgården jag fattade det avgörande beslutet ... det som kom att avgöra att vi inte längre hörde ihop - huset och jag ... och ...
 
 Beslutet var livsviktigt - det var inte huset som höll ihop mitt liv.
 
Jag ångrar inte att jag fattade mitt beslut i min älskade trädgård ... det finns sådant som står över sådan kärlek ... jag vet det. Tro mig!
 
Ska du också fatta ett avgörande ett beslut eller ...?
 
 

5 kommentarer:

  1. Jo. Ungefär ett liknande. Fast en lägenhet som jag trivts i men som måste bytas ut.

    SvaraRadera
  2. Just nu har jag inga avgörande beslut att fatta, men det kommer säkert.

    SvaraRadera
  3. Så kan det bli utan att man tänker att det ska bli så i slutändan ... men jag tror att det ändå tar rätt väg ändå :) Heja dig Mia :)

    SvaraRadera