lördag 3 augusti 2013

Ibland går saker i kras ...

 
... så idag har jag haft lite annat att pyssla med.
 
Kakelgolv är för hårt för att en iPhone ska klara sig - ändå har jag en matta på golvet.
 
Min ifånen föll förstås precis vid kanten av tvättmaskinen, där hade mattan åkt lite snett.
 
Suck!
 
Men jag hade tur på det sättet att mitt abonnemang löper ut inom tre månader och då kan det betraktas som om det är slut/uppfyllt.
 
Så för 200:-/mån fick jag en nyare iPhone :)
 
Nu är det bara att lösa problemet med hur jag får över allt från den gamla till den nya. 
 
Jag har fått instruktioner hur jag ska göra. Men det funkar inte ... tålamod behövs ...
 
Så där ja - lite materiella lyxproblem! 
 
 

1 kommentar:

  1. Du får se det från den ljusa sidan. Nu har du en ny telefon :)

    SvaraRadera