lördag 26 oktober 2013

Diverse ...

 
 
... tankar så här en lördagskväll. Ja, det är att jag skulle vilja prata o prata på.
 
Men det är inte alltid som det fungerar så väl.
 
Jo - jag har pratat och jag har haft ett underbart besök här idag och vi ... pratade snabbt och koncenterat ... tiden var kort.
 
Jag har även pratat i telefon ... fick veta att min hund Hector, som bor i Dalarna har fått noskvalster. Tror dock att det finns en god diagnos med medicinering ... även om han är drygt 11 år nu.
 
Hos mig finns dock en viss otålighet som härrör från att jag omgående vill skriva på ett Köpeavtal ... men just nu kommer en sjukdom i vägen (inte hos mig alltså). Så jag får bida min tid - vad annars?
 
Längre fram kommer en önskan om att skriva ännu ett Köpeavtal ... jag väntar på det.
 
Är det inte det vi är bäst på sedan vi började författa? Vääääntan ...
 

2 kommentarer: