lördag 28 december 2013

Min bok tillsammans med Nobelpristagaren ALICE MUNROs + en recension till

 
Nu är det dags för mig att dåna igen!
 
Så här skrev Annika Klemming:
 
En debutant och en Nobelpristagare utlästa samtidigt och jag kan inte bestämma mig för vem jag tycker är den bästa stilisten.
Så imponerande Ebba Range!
Läs dessa böcker långsamt och noggrant för det förtjänar de.
 
 

 
... Inte nog med det här - jag fortsättar att dåna!
 
Så här skrev Suzanne Dahlin:
 
Drabbande läsning.
Jag har läst sista sidan i Kristalläpple och sitter här och gråter.
Stort tack för läsupplevelsen.
 
Vad sägs? Visst måste jag dåna - igen!
 
 
(Bilderna har jag lånat på FB av Annika resp. Suzanne.)
 
 
 

4 kommentarer:

  1. Hurra, Ebba! Klart du måste dåna igen :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, Eva-Lisa jag dånade på riktigt faktiskt av hög feber ;)

      Radera
  2. Ja det är nog bara att dåna igen. Grattis! Önskar dig många fler dånanden/dåningar.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det vore inte så dumt att fortsätta så här!

      Radera