lördag 25 januari 2014

Typ "rekvisita/ karaktärer" i min tvåa ...

(Alla bilder är lånade från nätet)

... Nej - jag skriver ingen barnbok!
Det är en relationsroman för vuxna.

Kaninen - är en vildkanin. 
Jag kan redan nu lova att du aldrig kommer att glömma vad den heter.
JA, ALLTSÅ SEDAN NÄR DU LÄST BOKEN.




Dovhjorten - kommer att ha en mycket viktig roll.
DU SKA FÅ SE DET ... SEDAN.






Något fattas här ...




Frågan är om det är den här?


HOPPAS ATT DU ÄR LIKA NYFIKEN SOM JAG SJÄLV ÄR ... JA, OM JAG FÅR IHOP HISTORIEN.

NÅGON KOMMER SANNERLIGEN FÅ LÄSA RÅMANUSET - LÄNGRE FRAM ... BLIR DET DU?



2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Jaha! Jaså - det här uppfattas som en rebus?
      Det var inte alls meningen - bara plockade ut det som jag själv tyckte var kul och betydelsefullt :)
      Kram

      Radera