måndag 31 oktober 2016

Höst på bloggen och ute ...

(Foto: Ebba Range, fråga först om du vill använda den!)

Efter alla regniga dagar förra veckan blev marken täckt av oslagbart vackra löv med regndroppar i form av pärlor.
Bilderna är tagna med min mobil - utan filter eller annat fejk.
Tror att det är bland de bästa bilder jag tagit.

När jag har flyttat in till Vasastan kommer jag göra utflykter hit till Solhem.
Har ju knutit vänskapsband med både naturen, människor och hundar här.
TexRazz ser dem som vår flock ... han brallar som en häst när han ser dem på långt håll.
Så dansar han runt dem och sjunger (nåja!) högt, högt <3


Igår gick vi en runda 
med 
Madde och dvärgtaxen Mirabelle (ingen bild).


(Foto: Ebba Range, fråga först om du vill använda den)

Älskar jag hösten?
Ja!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar