måndag 28 november 2016

Många, många grejer ... blir det ...

(Bilden från nätet)

... just nu har jag två soffor, tre  fåtöljer, två matbord, elva stolar!!! Plus några på balkongen.
Noll säng - fel, en nedmonterad säng i förrådet.
Och en jäkla massa papper, som ska sorteras, rensas och kastas ...

... men, jag har lagt in en massa annonser på Blocket, för en kostnad av 850:-
Soffan - ringde ingen på ... men, chansade att sätta ner priset och berätta på Facebook att den är till salu. Ett napp, det räcker ju :)
Men, den står fortfarande kvar här ... till på onsdag ...


(Bilden är min egen)

Dagbädden/dubbelsängen blev såld och hämtades igår. Hurra!!
(Just före det, hände något som Herr Papphammar skulle var mycket avundsjuk på! Mer om det en annan gång.)

(Bilden är min egen)

Idag levererades min nya (begagnade soffa)  - en liten sak, som passar i den lilla ettan som snart blir min.
Och hela bokhyllan är tömd - rensat ut massor - kassarna följde med transporten som hämtade soffan!


(Bilden är min egen)

Nu får jag sova på golvet några veckor ... ehh - kanske inte bara jag ändå :)
TexRazz har aldrig sovit i min säng - han ville verkligen inte. Men, madrass-bädden på golvet ... wow, sa vovven och njöt <3
Men, han sov i sin egen säng i natt!


Den här fåtöljen + en annan var med i en av annonserna på Blocket.
De ska också med soffköparen på onsdag ...

Just det - glömde nämna att jag har ett otroligt fint cafébord också, passar både i trädgården, altanen eller balkongen ... det är häftigt - i betong med 'inbyggd' spetsduk!
Av en gotländsk designer: Tove Adman 




Eftersom det är begagnat säljer jag det för endast 700:-
(Ord.pris: 2.200:-)
Är du intresserad?
Känner du någon som är intresserad av att köpa det - helst igår - säg till bara så fixar vi det.
------------------------------------------

Jag har haft hjälp av Dotra Mi ett par lördagar ...
>ändå<
värker det i hela min kropp - den skriker efter vila.
När jag kommit i ordning därborta i Vasastan sedan - ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar